اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نمونه‌های برتر کشاورزی در گرمسار تجلیل شدند

همزمان با هفته جهاد کشاورزی، نمونه‌های برتر این بخش تجلیل شدند.

نمونه‌های برتر کشاورزی در گرمسار تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آیین تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی اظهار کرد: تولیدکنندگان بخش کشاورزی نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان بخش کشاورزی در خط مقدم تأمین امنیت غذایی کشور هستند، افزود: در واقع تولیدکنندگان بخش کشاورزی، سربازانی هستند که همواره برای سازندگی و رشد و توسعه کشور آماده هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی در استان سمنان توانستند از امکانات موجود محصول نمونه و همچنین عملکرد مطلوب داشته باشند، تصریح کرد: این کشاورزان با به‌کارگیری دانش و یافته‌های نوین و همچنین با استفاده بهینه از آب و خاک افزایش عملکرد داشته و محصولاتی تولید کنند که علاوه بر سالم بودن با محیط‌زیست نیز سازگاری داشته است.

میرعماد با بیان اینکه همزمان با هفته جهاد کشاورزی 85 پروژه تولید و عمرانی بخش کشاورزی در استان سمنان آماده افتتاح شد، افزود: این پروژه‌ها با صرف 525 میلیارد و 240 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

در آیین تجلیل از نمونه‌های برتر کشاورزی در شهرستان گرمسار، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مدیران ادارات کل استان حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول