اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهره‌برداری پروژه 4 خطه کردن محور زنجان- بیجار تا پایان سال

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده در ظرف یک سال اخیر پیشرفت پروژه زنجان - بیجار تا مرکز شهرستان به بیش از ۸۰ درصد رسیده است، گفت: برای اجرای عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امسال نیز برای ادامه اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

بهره‌برداری پروژه 4 خطه کردن محور زنجان- بیجار تا پایان سال

باب‌الله فتحی امروز با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه عملیات چهار بانده کردن جاده زنجان -تکاب و زنجان- بیجار از سال ۱۳۸۶ آغاز و به صورت نیمه فعال درآمده بود، اظهار کرد: طی یک سال اخیر پروژه فعال شده و تا پایان سال‌جاری 40 کیلومتر از 75 کیلومتر طول پروژه از زنجان در محدوده شهرستان ایجرود تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان ایجرود افزود: پیگیری تکمیل این طرح جزو اولویت‌های کاری مدیریت شهرستان و جزو خواسته‌های به حق مردم شهرستان ایجرود به شمار می‌آید که تکمیل این طرح به عنوان یکی از طرح‌های تاثیرگذار در توسعه شهرستان و استان و در راستای تحقق شعار «جهش تولید» سال نقش به سزایی خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های استاندار زنجان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اقدامات اداره کل راه و شهرسازی، خواستار همت مسؤولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تکمیل و بهره‌برداری باقی مانده مسیر شدند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول