اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در ایجرود

فرمانده سپاه شهرستان ایجرود گفت: ۵۵۰ بسته معیشتی در مرحله دوم طرح کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در ایجرود

اقبال جهانبخشی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور سپاه و بسیج در موضوع کمک به مردم در بخش‌های مختلف از ضدعفونی معابر تا اعطای بسته‌های کمک معیشتی ورود پیدا کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه ضدعفونی و گندزدایی معابر و سطح شهرستان و روستاها، تولید ماسک در کارگاه‌های تولیدی در روستا‌ها و کمک به شبکه‌ بهداشت در راستای غربالگری از جمله اقدامات بسیج در شهرستان ایجرود در این ایام بوده است، اضافه کرد: برپایی نقاهتگاه‌ها و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی از دیگر اقدامات در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از یک هزار و ۴۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان ایجرود در این امر جهادی فعالیت داشتند.

جهانبخشی با بیان اینکه پیش از آغاز اجرای طرح کمک مومنانه، سپاه یک هزار و ۲۵۷ بسته معیشتی در بین خانواده‌های‌ نیازمند توزیع کرده است، گفت: این اقدام با همکاری خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی در بین خانوارهایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده‌اند، انجام شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح کمک مومنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان عنوان کرد: ۵۵۰ بسته معیشتی نیز در مرحله دوم این طرح بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول