اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدان، رتبه سوم کشوری مسابقه نقاشی را از آن خود کرد

«آترین افشاری توانا» عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان رتبه سوم مسابقه نقاشی (حقوق کودک از نگاه کودک ) به میزبانی شهرداری اصفهان را به خود اختصاص داد.

همدان، رتبه سوم کشوری مسابقه نقاشی را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پس از بررسی آثار رسیده توسط دبیرخانه‌ مسابقه مجازی نقاشی، با عنوان (حقوق کودک از نگاه کودک) اثر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عنوان رتبه سوم کشوری معرفی شد.

 این مسابقه از سوی خانه حقوق شهروندی شهرداری اصفهان و با همکاری انجمن علمی حقوق کودک ایران و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، با موضوع (حقوق کودک از نگاه کودک) در قالب نقاشی در اردیبهشت‌ماه برگزار شد که در این میان، هیئت داوران اثر نقاشی آترین افشاری توانا، عضو مرکزفرهنگی هنری شماره یک کانون همدان را به دلیل بهره‌مندی از فضای شاد و رنگی و اجرای بسیار زیبا و پرکار و تمیز و هم‌چنین دقت در جزئیات و ظرائف، برای ارائه موضوع "حق بازی و شادی و دوست داشتن زمین، حیوانات و گیاهان" را شایسته احراز رتبه سوم این مسابقه دانست.

دیگر اعضای شرکت‌کننده در  این مسابقه، "امیر عرفان فراهانی، از مرکز فرهنگی هنری کبودراهنگ " و "الناز یزدانی از مرکز شماره ۵ همدان" به عنوان برگزیده این مسابقه، معرفی شدند.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول