اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برپایی نمایشگاه نقاشی در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه نقاشی «هامون» در ملایر خبر داد.

برپایی نمایشگاه نقاشی در ملایر

به گزارش خبرنگار فارس از ملایر حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه نقاشی «هامون» در ملایر با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه نقاشی آموزشگاه هامون با مدیریت مهدی اسدی در ملایر برگزار شده است اظهار کرد: ۸۰ اثر از آثار هنری ۵۵ نفر از هنرجویان آموزشگاه در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی  با بیان اینکه این آثار با تکنیک‌های رنگ روغن، آبرنگ، گچ پاستل و طراحی به نمایش درآمده افزود: نمایشگاه به سبک رئالیسم (واقع‌گرایی) با موضوع طبیعت بیجان و پرتره است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تصریح کرد: بیشتر این آثار اصلی و با اقتباس از محیط شهری، بافت تاریخی و نمادهای فرهنگی شهرستان ملایر مانند فرش است. 

وی گفت: بخشی از این نمایشگاه به آثار کودکان اختصاص داده شده است که به جذابیت نمایشگاه افزوده است.

ترکاشوند با بیان اینکه این نمایشگاه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ملایر برگزار شده است خاطرنشان کرد این نمایشگاه از ۲۵ خرداد تا سوم تیرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در بلوار پارک سیفیه، ساختمان پزشکان قراین آماده بازدید عموم خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول