اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری مرحله دوم رزمایش احسان خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان گلستان گفت: دومین مرحله رزمایش احسان با توزیع 130 هزار عدد مرغ بین خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا استان آغاز شد.

برگزاری مرحله دوم رزمایش احسان خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد مهدی سلمان‌زاده بعد از ظهر امروز در دست‌اندرکاران رزمایش احسان اظهار کرد: در ادامه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «کمک مومنانه» و «مواسات همدلی» مرحله دوم «رزمایش احسان» با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان بیماری منحوس کرونا در استان گلستان آغاز شد.
وی تصریح کرد: 65 هزار خانوار آسیب‌دیده ناشی از این بیماری که در حاشیه شهرها و روستاها ساکن بوده و بر اثر این بیماری آسیب دیدند در رزمایش احسان قرار گرفتند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان گلستان ادامه داد: طبق سیاست مرکز ستاد اجرایی فرمان امام و با هدف تقویت تولید داخلی در سال «جهش تولید» همچنین توجه به صنعت مرغ استان و التیام معیشت خانواده‌های نیازمند 130 هزار مرغ بین این خانواده ها توزیع شد.
وی با اشاره به گستردگی کار در سطح استان در این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش از سوی بنیاد احسان که وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام است برگزار شد و با توجه به گستردگی کار 200 گروه جهادی، خیریه‌ها، فعالان اجتماعی و سمن‌ها در توزیع این بسته‌ها ما را همراهی کردند.
سلمانزاده با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 17 هزار بسته معیشتی در گلستان توسط این ستاد توزیع شد، گفت: مرحله نخست رزمایش احسان در ماه مبارک رمضان با توزیع بیش از 17 هزار بسته معیشتی و اعتبار 4 میلیارد تومان انجام شد و در این مرحله نیز 2 میلیارد و 500 هزار تومان هزینه شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول