اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان گلستان

استاندار گلستان ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری در بیان طرح «مواسات در جامعه» اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون قریب به ۳۰۰ هزار بسته «کمک مومنانه» در بین نیازمندان استان و با رعایت حفظ آبروی آنان توزیع شده است.

توزیع۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس امروز در جلسه شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت اظهار کرد: خوشبختانه همراهی همه نهادها از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، سمن‌ها، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیرین شریف استان در اجرای این طرح شایسته تقدیر بود و امیدواریم در صورت نیاز در آینده شاهد ادامه این مسیر باشیم.

مومنانی که سال گذشته سفره افطاری برپا کردند امسال در شرایط کرونایی با بسته‌های مومنانه به یاری نیازمندان شتافتند

وی تصریح کرد: تمام کسانی که در سال‌های گذشته با سفره‌های افطار از مومنین پذیرایی می‌کردند امسال و در شرایط شیوع کرونا با تهیه بسته‌های مومنانه به یاری نیازمندان پرداختند.
استاندار گلستان یادآور شد: ستاد «مواسات» در هر شهرستان با محوریت فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شکل گرفت و تلاش شد این بسته‌ها به دست افراد آبرومندی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، برسد.

حق‌شناس ادامه داد: تلاش شد تمامی بسته‌ها به جامعه هدف این طرح برسد و در این راه شاهد همراهی همگانی همچون همیشه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته تلاش داریم برنامه‌های آتی را ساماندهی کنیم تا در صورت نیاز، به‌صورت منسجم عمل شود.
لازم به ذکر است در این جلسه اعضای حاضر گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول