اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی «پویش اهداء خون»/ خبرنگاران گلستان در مبارزه با کرونا به صف می‌شوند

«پویش اهداء خون» به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون در استان گلستان به راه افتاد و خبرنگاران بار دیگر در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا به صف می‌شوند و در یک حرکت خداپسندانه در روز 25 خرداد مبادرت به اهدای خون می‌کنند.

راه‌اندازی «پویش اهداء خون»/ خبرنگاران گلستان در مبارزه با کرونا به صف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، «پویش اهداء خون» خبرنگاران همدل استان گلستان را برای یک حرکت مومنانه به خط می‌کند تا در روز یکشنبه 25 خردادماه جاری ساعت 10 صبح مبادرت به اهدای خون کنند این مهم به همت سازمان بسیج رسانه استان گلستان و با همکاری خانه مطبوعات ترتیب داده شده است.

شعار امسال روز جهانی اهداکنندگان خون «اهدای خون برای جهانی سالم» نامگذاری شده است، اصحاب رسانه استان گلستان در این حرکت تحسین‌برانگیز پیشگام می‌شوند.

به دنبال پاندمی ویروس کرونا و با کاهش اهدای خون استان گلستان از تمامی جامعه رسانه‌ای برای شرکت در این اقدام خیرخواهانه دعوت شده است.

افزایش مشارکت مردم برای اهدای خون یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پویش رسانه‌ای است با توجه به اینکه ذخیره‌های خونی در استان با شیوع ویروس کرونا روند نزولی به خود گرفته است و یکی از دلایل آن را می‌توان در تصور اشتباه مردم برای انتقال این ویروس از طریق خون دانست و حالا قرار است با ابزار رسانه آگاهی مردم در زمینه اهدای خون در شرایط کرونایی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول