اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مجلس انقلابی باید دغدغه اقشار ضعیف جامعه را بداند

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: از منظر قانونگذاری و نظارت برحُسن اجرای قوانین، مجلس یازدهم باید به مشکلات اقتصادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر و استان‌های محروم کشور، باید التزام داشته باشد.

مجلس انقلابی باید دغدغه اقشار ضعیف جامعه را بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد باقری‌بنابی در توضیح گام‌های تحول‌گرایی مجلس یازدهم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: از منظر قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین باید به مشکلات اقتصادی و توجه به اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف و توجه به استان‌های محروم کشور، مجلس یازدهم باید التزام داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس افزود: در تصویب لوایح و طرح‌ها مجلس باید توجه ویژه‌ای به اندیشه‌ها و آرمان‌های رهبری معظم انقلاب  داشته باشد تا بتوان مسیر شکوفایی جامعه را به‌خوبی طی کرده و عدالت اجتماعی را در سراسر کشور گسترش دهیم.

باقری‌بنابی  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری  بر تحول‌گرایی در عرصه‌های اقتصادی، تاکید کرد: تحولات با هدف تحقق منافع ملی در دستور کار مجلس و دولت قرار گرفته است و مجلس یازدهم باید توجه ویژه‌ای به مستضعفان و محرومان داشته باشد و سطح زندگی آنها را ارتقا دهد.

 وی با بیان اینکه  نمایندگان مجلس انقلابی باید، دغدغه اقشار ضعیف جامعه را بداند، متذکر شد: تصمیم‌گیری‌ها در صحن باید کارشناسی بوده و نباید رنگ و بوی جناحی  و طیفی داشته باشد. انقلابی بودن به معنی مدیریت، تفکر و اقدام جهادی است؛ یعنی باید دغدغه‌های مردم را بفهمیم و  راهکار برای آن پیدا کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس با تاکید بر لزوم افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)  و بهزیستی رزمندگان اسلام، تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)  و بهزیستی، رزمندگان  معسر و برخی جانبازان در تنگنا زندگی می‌کنند و  برای امرار معاش با مشکل روبه رو هستند، امروز بازنشسته‌ها در مجموعه‌های مختلف از آموزش و پرورش تا سایر دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس نهم و یازدهم  با اشاره به اهمیت تحول‌خواهی و وظیفه مجلس یازدهم از زمان آغاز به‌کار خود، تصریح کرد: درباره موضوع تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی ؛ مجلس از تمام توان خود برای تحول در جامعه و کشور استفاده خواهد کرد تا مردم محصول این تحولات را در زندگی خود ببینند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول