اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آتش‌نشانان اراکی به لباس‌های استاندارد مجهز شدند

طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان از لباس‌های استاندارد ویژه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری اراک رونمایی شد.

آتش‌نشانان اراکی به لباس‌های استاندارد مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از لباس‌های استاندارد آتش‌نشانی ویژه آتش‌نشانان اراک رونمایی شد.

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در این مراسم گفت: لباس‌‌های آتش‌نشانان اراکی مربوط به 12 سال پیش بود که به دلیل فرسوده شدن کارایی خود را از دست داده‌اند.

 مسعود آقازیاتی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تامین تجهیزات و امکانات برای حفظ جان آتش‌نشانان به روز رسانی لباس‌های آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت که در این راستا خرید 160 دست لباس عملیاتی شد.

وی گفت: این لباس‌ها متشکل از کاپشن و شلوار و هود صورت برای مقابله با آتش‌های گسترده  است که با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری اراک خریداری شده است.

آقازیارتی از کمبود 100 دست لباس خبر داد و بیان داشت: با توجه به جذب نیروهای جدید این نیروها فاقد لباس خواهند بود که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.  

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اراک عمر مفید این لباس‌‌ها را ۱۰ سال برشمرد و ادامه داد: امیدواریم با مساعدت مسوولان کمبودهای موجود در این بخش برطرف شود.

 

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول