اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کارگروه رسانه‌ای تحول‌آفرینی خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تحول جدی در برخی عرصه‌های پیش رو ، کارگروه رسانه‌ای تحول‌آفرینی خراسان‌جنوبی تشکیل شد.

کارگروه رسانه‌ای تحول‌آفرینی خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) منظومه‌ای برای آغاز فصلی جدید در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی ترسیم کرد.

وی بیان داشت: ایشان یکی از ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره ) که سبب یک انقلاب جریان‌ساز در دنیا گردید را تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی برشمردند و تأکید کردند؛ «هنوز پس از 30 سال از نبود فیزیکی و ظاهری ایشان در بین ما، اما می‌بایست این روحیه تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی در بطن انقلاب زنده بماند که در برخی جهات این تحول‌آفرینی کاملا مشهود است و در برخی امور باید این تحول‌آفرینی جدی‌تر دنبال شود».

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی تبیین کرد: شرایط استان خراسان‌جنوبی در برخورداری از امکانات و کم‌توجهی برخی مسؤولین کشوری به این منطقه مرزی و وجود مشکلات عدیده در راستای توسعه این منطقه، می‌طلبد که یک تحول جدی به‌منظور پیشرفت منطبق بر اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و همراه با عدالت در این استان شکل بگیرد.

رضایی ادامه داد : یک سوی این پیشرفت در دست مسؤولین استانی و کشوری است و یک سوی دیگر این عرصه در دست مردم خوب و قانع خراسان‌جنوبی است و نقش رسانه‌ها به‌عنوان واسط بین مسؤولین و مردم در این تحول بنیادین چشمگیر است.

وی افزود : به‌منظور عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در یک راهبرد استانی و برای نقش‌آفرینی مؤثر در راه مطالبه‌گری منصفانه و نقش‌آفرین و همچنین فرهنگ‌سازی مردمی برای کمک به پیشرفت استان خوب خراسان‌جنوبی، کارگروه رسانه‌ای تحول‌آفرینی خراسان‌جنوبی شروع به فعالیت خواهد کرد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در این کارگروه رسانه‌های استانی با کمک همدیگر راه‌های پیشرفت و توسعه مطلوب خراسان‌جنوبی را بررسی و پس از سوژه‌یابی دقیق نسبت به تحقق آن در سطح رسانه‌ای و افکار عمومی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول