اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استقبال فعالان مجازی خراسان‌جنوبی از شهدای گمنام/ «#یاران_خونین_صادق» ترند شد

فعالان فضای مجازی در خراسان‌جنوبی در استقبال از ورود پیکر مطهر 3 شهید گمنان به استان دو هشتگ «#یاران_خونین_صادق» و «#خراسان‌جنوبی» را ترند توئیتر کردند.

استقبال فعالان مجازی خراسان‌جنوبی از شهدای گمنام/ «#یاران_خونین_صادق» ترند شد

سجاد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به برتر شدن پویش استقبال از شهدای گمنام در استان اظهار داشت: به مناسبت مراسم باشکوه وداع با شهدای گمنام و همچنین ایام شهادت امام صادق (ع) در استان خراسان‌جنوبی پویش بزرگ #یاران_خونین_صادق و #خراسان_جنوبی هدف‌گذاری شد تا اظهار ارادت خودجوش مردم ولایتمدار خراسان‌جنوبی به مقام شامخ شهدا در فضای مجازی انعکاس یابد و نمودی در شأن مراسم باشکوه وداع با شهدای گمنام داشته باشد.

وی افزود: در این راستا فعالان بسیجی و ارزشی فضای مجازی در استان این دو هشتگ را در پیام‌رسان‌های مختلف با محوریت استقبال از شهدای گمنام، نشر سیره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تبیین زندگی امام صادق (ع) و دلنوشته های شهدایی منعکس کردند.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی با اشاره به استقبال بی‌نظیر و ثبت رکورد جدید از فعالیت جهادی هدفمند در فضای مجازی استان گفت: این پویش مردمی همزمان که با ورود پیکر مطهر شهدای گمنام به استان آغاز شد همان ابتدا با استقبال گسترده فعالان فضای مجازی و علاقمندان به مکتب شهدا و نظام اسلامی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و در طی مدت‌زمان کمتر از 5 ساعت در ردیف ترندهای توئیتر قرار گرفت.

رضایی عنوان داشت: استقبال بی‌نظیر از دو هشتگ #یاران_خونین_صادق و #خراسان‌جنوبی و انتشار قریب به 20 هزار توئیت و بازتوئیت در توییتر و بیش از 1300 پست با محتوای تکریم مقام شهدا و شهادت در اینستاگرام با محوریت دو هشتگ یادشده، رکورد جدیدی را در ثبت انتشار سیره شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان خراسان‌جنوبی و منطقه شرق کشور بجای گذاشت.

وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی درست در فضای مجازی گفت: فضای مجازی امروزه به یکی از اثرگذارترین ابزار بر زندگی انسان‌ها تبدیل شده است و با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی و استفاده جهانی از آنان در جهت اطلاع‌رسانی و انتقال اطلاعات محسوب می‌شود.

مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی تصریح کرد: جوانان انقلابی خراسان‌جنوبی با وحدت و هم‌افزایی در جهت نشر مفاهیم دینی، اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا همت بی‌نظیری را در فضای مجازی از خود نشان دادند.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول