اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| احداث و جانمایی ایستگاه‌های پلیس راهور با شهرداری‌ها است

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه احداث و جانمایی ایستگاه‌های پلیس راهور با شهرداری‌ها است، گفت: درخواست انتقال کیوسک پایگاه پلیس راهور به شهرداری رشت داده شده است.

فارس من| احداث و جانمایی ایستگاه‌های پلیس راهور با شهرداری‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» به‌منظور ثبت و پیگیری مطالبات مردمی در خبرگزاری فارس چند سالی است راه‌اندازی شده و بر خود تکلیف کرده مطالبات ثبت‌شده مردم را در اولین فرصت پیگیری کند.

موضوع «مشکل پیاده‌رو ورودی مسکن مهر رشت که راهنمایی رانندگی اشغال کرده است» یکی از عناوینی بود که در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این مطالبه عنوان کرده بود که «در قسمت ورودی مسکن مهر رشت راهنمایی رانندگی یک کیوسک جاگذاری کرده در قسمت پیاده‌رو و خیابان را نیز باریک کرده و متأسفانه اگر کسی بخواهد به‌صورت پیاده از آن مسیر عبور کند کلاً پیاده‌رو بسته است و دورش فنس کشیده شده و مردم باید به‌صورت خطرناک از خیابانی که باریک شده عبور کنند و این یعنی توهین به شعور مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند خواهشمندم که رسیدگی و پیگیری شود.»

رئیس پلیس راهور گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جانمایی نما مناسب کیوسک راهنمایی و رانندگی در مسکن مهر رشت، اظهار کرد: احداث و جانمایی ساختمان و ایستگاه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی برابر قانون جز وظایف شهرداری‌ها است.

سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه ازنظر پلیس راهور نیز جانمایی کیوسک راهنمایی و رانندگی در مسکن مهر نامناسب بوده، افزود: پلیس راهور نامه درخواست تغییر مکان کیوسک در مسکن مهر را به شهرداری رشت داده و منتظر اقدام شهرداری است.

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه پلیس راهور در هر شرایطی آماده خدمت گذاری به مردم است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مردم از وظایف لاینفک پلیس بوده و در تلاشیم با جانمایی این کیوسک در جای مناسب، ارائه خدمات محوله به مردم با کیفیت بیشتر و مطلوب‌تری ارائه شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول