اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

درب مراکز شماره‌گذاری پلاک به روی صاحبان خودرو باز می‌شود

رئیس پلیس راهور گیلان از بازگشایی مراکز شماره‌گذاری پلاک و‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هفته آینده خبر داد.

درب مراکز شماره‌گذاری پلاک به روی صاحبان خودرو باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراکز پلاک گذاری در استان گیلان از هفته آینده بازگشایی می‌شوند، اظهار کرد: از اوایل شیوع کرونا در کشور و استان گیلان تمامی مراکز پلاک گذاری استان بنا بر تصمیم و دستور ستاد مبارزه با کرونا تعطیل و هفته آینده با رعایت موازین بهداشتی و تمامی پروتکل‌ها بازگشایی می‌شود.

وی با تأکید بر انجام تمهیدات لازم در خصوص بازگشایی مراکز صدور پلاک در استان گیلان گفت: بنابر تصمیم گرفته‌شده مالکانی که رقم سمت خودروهایشان زوج است در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و کسانی که رقم سمت چپ خودروهایشان فرد است در روزهای یکشنبه،سه‌شنبه و پنجشنبه می‌توانند در مراکز شماره‌گذاری پلاک حضور پیدا کنند‌.

رئیس پلیس راهور گیلان با اذعان به اینکه فقط صاحبان خودروها باید به مراکز شماره‌گذاری پلاک مراجعه کنند، تصریح کرد: از ورود کسانی که وسایل حفاظت شخصی به‌مانند ماسک و دستکش نداشته باشند به مراکز شماره‌گذاری پلاک جلوگیری می‌شود همچنین این افراد باید حتماً نوشت‌افزار را با خود به همراه داشته باشند.

طالبی با درخواست از مردم در خصوص مراجعه در زمان قانونی به مراکز شماره‌گذاری پلاک افزود: قوه قضائیه تاکنون ابلاغیه و بخش‌نامه‌ای در خصوص خریدارانی که خودرویشان را به‌صورت وکالتی و در مدت‌زمان معینی خریداری‌شده است اعلام نکرده‌اند لذا از این افرادی که به این طریق خودرو خریداری کردند در مهلت قانونی به مراکز شماره‌گذاری پلاک بروند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول