اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آمادگی مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برای جذب حمایت‌های مردمی

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی با تقدیر از همت جمعی از فعالان صنف طلا و جواهر در خرید یک دستگاه پلاسما فریز برای درمان بیماران کرونایی، گفت: این مجموعه خیریه نیز آمادگی جذب حمایت‌های مردمی و خیران برای کمک به تأمین نیازهای این بیمارستان را داراست.

آمادگی مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برای جذب حمایت‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهاب الدین کلانتری در حاشیه مراسم تحویل یک دستگاه پلاسما فریز اهدایی از سوی جمعی از خیران صنف طلا و جواهر بندرعباس به بخش کویید بیمارستان شهید محمدی، اظهار کرد: تمامی اصناف، تجار و صنعت‌گران مسئولیت اجتماعی دارند که در این شرایط بحرانی می‌توانیم از آن‌ها مطالبه‌گر باشیم که مسئولیت‌های اجتماعی خود را در خصوص توسعه خدمات سلامت در استان انجام دهند.

وی همچنین از تمامی مجمع‌های خیریه درخواست کرد که حسب شرایط موجود به عنوان رابط خیرین در تحقق نیازهای حوزه درمان، بیمارستان‌ها و مدافعان سلامت وارد عمل شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی با بیان این که این مجمع در روزهای کرونایی، تأمین کننده بخشی از نیازهای بزرگ‌ترین مرکز درمانی استان بوده است و خیران سلامت می‌توانند با بررسی نیازهای این مجتمع درمانی به یاری مدافعان سلامت بیایند و در خصوص تامین سردکننده برای بخش‌های بیمارستان همت کنند.

فشار سنگینی بر کادر درمان وجود دارد

دکتر غریب زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ضمن قدردانی از نگاه مثبت و عمل خیر اعضای اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز هرمزگان گفت: در حال حاضر با توجه به روند افزایشی ابتلا به  کووید ۱۹ در استان دچار بحران در حوزه خدمات سلامت هستیم و فشار بالایی بر کادر درمان وارد شده است. 

وی با اشاره به اینکه پوشیدن لباس‌های مخصوص در بخش‌های کووید که تهویه مناسب هوا در آنها انجام نمی شود، بسیار سخت است و به دلیل شرایط خاص آب و هوایی جنوب و گرمای بیش از اندازه در این فصل، پوشیدن این لباس بسیار سخت تر و غیرقابل تحمل شده است، از خیرین سلامت استان درخواست کرد که به یاری مدافعان سلامت بیایند و در خصوص تامین سردکننده برای بخش های بیمارستان، همت کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول