اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

1800 فقره تسهیلات ازدواج در کرمانشاه پرداخت شد/ پیشنهاد راه‌اندازی شبکه جوان و باشگاه رادیویی جوان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تا کنون نزدیک به یک‌هزار و 800 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

1800 فقره تسهیلات ازدواج در کرمانشاه پرداخت شد/ پیشنهاد راه‌اندازی شبکه جوان و باشگاه رادیویی جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی‌تبار امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار داشت: کلید واژه بیانیه گام دوم انقلاب «امید» و «جوانان» است و اهمیت این موضوع می‌طلبد که تمامی دستگاه‌ها برنامه‌های اوقات فراغت خود را آماده به ورزش و جوانان استان ارائه کنند.

وی استفاده از فضای مجازی را ضرورت امروز دانست و افزود: راه‌اندازی شبکه جوان و باشگاه رادیویی جوان پیشنهادات با ظرفیتی است که می‌طلبد از سوی اداره ورزش و جوانان استان و صدا و سیما دنبال شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد صاحبان کارهای ارزان قیمت، با سرعت بالا و با کیفیت هستند، تاکید کرد: فعالان حوزه مردمی بدون هیچ چشم‌داشتی تلاش دارند که حال مردم را خوب کنند و منتظر بودجه نمانده‌اند که این ارزشمند است.

وی با اشاره به درخشش سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های کنترل کرونا، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد را باید جدی گرفت و با آن آشتی کرد چرا که این تشکل‌ها واسطه‌های خوبی برای مطالبات مردم هستند.

الهی‌تبار در ادامه، خاطرنشان کرد: سال گذشته بانک‌های استان در مجموع 25 هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کردند که نسبت به میانگین جمعیتی استان عملکردی مطلوب را نشان می‌دهد. در سال 99 نیز تاکنون نزدیک یک‌هزار و 800 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول