اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخی قوانین حوزه جوانان مغفول مانده است/تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان تاکید کرد.

برخی قوانین حوزه جوانان مغفول مانده است/تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدتقی علوی در نشست ظهر امروز ساماندهی امور جوانان از افزایش تعداد سمن‌ها از ۱۹ به ۴۰ مورد خبر داد و گفت: ساخت و راه‌اندازی خانه جوان یکی از طرح‌های مهم زیرساختی و زیربنایی است. پارسال ۳ خانه در شهرهای گچساران، دهدشت و بهمئی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خانه جوان باشت به دلیل عوارض شهرداری با مشکلات مواجه شده، خانه جوان سی‌سخت آماده افتتاح است و خانه جوان یاسوج در حال ساخت است و پیش‌بینی می شود سال ۹۹ افتتاح شود.

وی به طرح همت جوانانه و کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری تمامی سمن‌ها هیات ورزشی و باشگاه‌های ورزشی ملزم به فعالیت در این زمینه هستند که در همین راستا ۳ هزار ماسک توسط سمن‌ها در حاشیه شهرهای استان توزیع شد.

علوی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: تا پایان دی ماه سال ۹۸، ۷۸ درصد تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شد که انتظار می‌رود تسهیلات بیشتری برای ازدواج پرداخت شود.

در ادامه جمع‌بندی این نشست احد جمالی بر همکاری‌ها برای ریشه‌کن شدن کرونا تاکید کرد و گفت: قوانین در حوزه جوانان به فراموشی سپرده شد که از ظرفیت معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان برای احصاء و عملیاتی کردن این قوانین استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان مسئله حساسی است و موارد بانکی می‌تواند مشکل ملی باشد اما مسوولان استان در راستای تسریع  پرداخت تسهیلات ازدواج پیشنهادات خود را ارائه کنند تا استاندار در سطح کلان پیگیری و چانه‌زنی کند.

وی با بیان اینکه این مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: مردم در سهمیه بندی بنزین، انتخابات و بیماری کرونا همکاری مناسبی داشتند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول