اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمیته‌های شهرستانی بیس‌بال در استان سمنان تشکیل می‌شود

وضع بیس‌بال استان سمنان در نشستی بررسی و مقرر شد تا کمیته‌های شهرستانی بیس‌بال در استان تشکیل شود.

کمیته‌های شهرستانی بیس‌بال در استان سمنان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسائل و مشکلات ورزش بیس‌بال استان سمنان در نشستی با حضور مسؤولان هیأت انجمن‌های ورزشی، رئیس کمیته بیس‌بال هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان، سرمربی تیم بیس‌بال استان و برخی از ورزشکاران بیس‌بال بررسی شد.

مسؤول کمیته بیس‌بال انجمن‌های ورزشی استان سمنان در این نشست بر لزوم تشکیل کمیته‌های شهرستانی و برگزاری کلاس‌های مربیگری تأکید کرد.

جلیل چنگیزی، سرمربی تیم بیس‌بال استان سمنان نیز با اشاره به مشکلات بیسبالیست‌های جوان و بزرگ‌سال برای تمرین بازی در شهر سمنان، استعدادهای بی‌نظیر جوانان را غیرقابل توصیف عنوان کرد و ضرورت توجه به این ورزشکاران را برای افتخارآفرینی مجدد خواستار شد.

در این نشست، تسریع در ایجاد کمیته شهرستان سمنان و به دنبال آن پیگیری‌های لازم برای تشکیل کمیته‌های شهرستانی در شهرهای شاهرود، مهدی‌شهر، دامغان و گرمسار تصویب شد.

پیگیری اقدامات لازم برای رفع مشکل واگذاری زمین تمرین در شهر سمنان از طرف مسؤولان هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان و آغاز تمرینات پس از صدور مجوز ستاد کرونا از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/74005/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول