اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۳ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام، گفت: با فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی( ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی نظارت بر تمامی وسایل نقلیه بخصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت تعداد ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات و سیار نسبت به کنترل تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی، کلاه ایمنی و… در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهد.

آتش سوزی در«تنگ قیر» چرداول مهار شد

رضا احمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام، گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی ایلام و شهرستان چرداول، یگان حفاظت منابع طبیعی، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، محیط  زیست، هلال احمر، تشکل‌های غیر دولتی و تلاش قابل تقدیر فرمانداری شهرستان چرداول، آتش سوزی ارتفاعات صعب‌العبور تنگ قیر مهار شده و نیروهای یگان حفاظت برای پایش حریق در محل حضور دارند.

وی افزود: ضمن تقدیر از همراهی عوامل مربوطه از تمام مردم می‌خواهم که در این فصل از روشن کردن اتش در عرصه‌های منابع طبیعی جدا خودداری کنند.

بهره‌مندی ۱۱ هزار نفر در ایلام از مزایای بیمه کارگران ساختمانی

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، گفت: بر طبق آمار و استعلام صورت گرفته تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۴ کارگر ساختمانی در استان ایلام از مزایای بیمه کارگران ساختمانی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: بررسی مدارک، انجام استعلام از نهادهای مختلف و بررسی اعتراضات متقاضیان بیمه کارگران ساختمانی توسط منشی( کارشناس امور بیمه‌ای و آسیب‌های اجتماعی) صورت می‌پذیرد.

دستگیری ۶ نفر در طرح پاکسازی تفرجگاه‌های ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت: در پی تماس شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت، رعب و وحشت توسط ۶ نفر از اراذل و اوباش در منطقه تفریحی دره ارغوان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ و یگان فوریت‌های پلیسی در کم‌ترین زمان ممکن در محل حاضر و متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

دولت در تامین مالی پروژه‌های ایلام عملکرد قابل دفاعی دارد

قدرت فیض‌الهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ایلام در آیین تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی استان ایلام، گفت: دولت در استان ایلام با وجود کاهش درآمدها، با هم‌افزایی میان دستگاه‌های مسوول در تامین مالی پروژه‌ها عملکرد قابل دفاعی از خود ارائه داده است.

وی افزود: سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی به مانعی برای عدم سرمایه‌گذاری دولت در استان‌هایی همچون ایلام تبدیل شده است که می‌طلبد راهکارهایی برای مستنثی شدن ایلام با توجه به عمق محرومیت اتخاذ شود چرا که سرمایه ‌گذاران بومی ‌توانمند، برای اجرای پروژه‌های ما در استان وجود ندارد.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول