اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۱ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از ساماندهی قنات‌های تاریخی ایلام با ۳۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد و گفت: قنات‌های تاریخی استان مربوط به ۱۲۰ سال پیش است.

وی افزود: مجموعه قنات‌های تاریخی واقع در شهرستان مهران در دشت امیرآباد به تعداد ۶۰ حلقه چاه با همکاری واحد محرومیت‌ زدایی سپاه پاسداران برای آبیاری دشت امیرآباد و اراضی در این منطقه احیا شده‌اند.

۳۳ هکتار از مزارع و باغات ایوان در آتش سوخت

سرهنگ سعید عالی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تماس‌های مردمی در خصوص آتش سوزی مزارع در منطقه میان از توابع بخش زرنه، ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران اعزامی به محل این حادثه حاکی از آن است که ۵ هکتار از مزارع گندم، ۲.۵ هکتار از مراتع طبیعی، ۶۶ انبار کاه، ۲۰۰ اصله درخت میوه باغداران منطقه و ۲۶ هکتار از محصولات باقی مانده کشاورزی( پیچر) که برای چرای تابستانه دام استفاده می‌شد طعمه حریق شد.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام به ۱۰۰۴ نفر

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱ هزار و ۴ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ مورد جدید کرونا در استان ثبت شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم که با احتساب مورد جدید، مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۶ نفر است.

هزینه ۳۰ میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: بهزیستی ایلام ۳۰ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان در یک سال گذشته هزینه کرده است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای کمک هزینه ساخت واحد مسکونی ۲۲۲ نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش پرداخت شده است.

کشف خودروهای احتکاری در ایوان به ارزش ۹ میلیارد ریال

سرهنگ سعید عالی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو و احتکار خودروهای صفر کیلومتر توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و سربازان گمنام امام زمان( عج) شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از پارکینگ تعداد ۱۰ دستگاه خودروی صفر احتکار شده و به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد. 

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول