اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تأکید فرماندار اردکان بر لزوم همکاری ثبت‌احوال با مراکز علمی و تحقیقاتی

فرماندار اردکان با اشاره به نقش آمارهای ثبت‌احوال در برنامه‌ریزی‌های کلان، بر لزوم همکاری ثبت‌احوال با مراکز علمی و تحقیقاتی برای سیاست‌گذاری‌های شهرستان به‌ویژه جلوگیری از بروز کمبودهای زیرساختی تأکید کرد.

تأکید فرماندار اردکان بر لزوم همکاری ثبت‌احوال با مراکز علمی و تحقیقاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات ثبت‌احوال و همچنین بحث و تبادل‌نظر در خصوص برنامه‌های مرتبط با این حوزه، مدیرکل ثبت‌احوال استان یزد با فرماندار شهرستان اردکان دیدار و گفتگو کرد.

بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان در این نشست بر لزوم همکاری ثبت‌احوال با مراکز علمی و تحقیقاتی برای سیاست‌گذاری‌های شهرستان به‌ویژه جلوگیری از بروز کمبودهای زیرساختی و... تأکید کرد.

گفتنی است که طرفین در این نشست، بر کارکردهای آمارهای ثبت‌احوال در برنامه‌ریزی‌های کلان شهرستان و نقش آمارهای حیاتی نظیر مرگ‌ومیر، تولد، نرخ رشد و... در تصمیم‌گیری‌ها گفتگو کردند.

همچنین توافقاتی درباره تکمیل و تجهیز ساختمان جدید اداره ثبت‌احوال اردکان، نحوه خدمت‌رسانی به مردم در زمان شیوع کرونا، وضعیت نیروی انسانی اداره ثبت‌احوال و سایر موضوعات صورت گرفت.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول