اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جذب 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان جذب شد.

جذب 80 درصد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، سید حفیظ الله فاضلی گفت: از مجموع 431میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار توسعه اشتغال روستایی و عشایری در نظر گرفته شده برای استان تاکنون بیش از 80درصد معادل 350 میلیارد تومان آن جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این میزان اعتبار فرصتی برای اجرای 5 هزار و 140 طرح و ایجاد اشتغال برای 8 هزار و 300 نفر در استان است.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار سهم نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های اجرائی مثل، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی است.

فاضلی با بیان اینکه میزان تسهیلات دستگاه‌های اجرایی به غیر از  نهادهای غیرحمایتی مبلغ 360 میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ اعتبار تا کنون به تعداد دو هزار و 699 طرح مبلغ 280 میلیارد تومان و اشتغال برای 5 هزار و 709 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از کل اعتبار  347 میلیارد تومانی جذب شده در تسهیلات عشایری و روستائی مبلغ 248 میلیارد تومان به اقایان و مبلغ 101 میلیارد تومان به زنان این استان پرداخت شده است.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول