اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رفع تصرف 10 هکتار به ارزش 10 میلیارد تومان از اراضی ملی در بستان‌آباد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از رفع تصرف 10هکتار از اراضی دولتی و تغییر کاربری غیرمجاز با حکم قضائی در شهرستان بستان‌آباد خبر داد.

رفع تصرف 10 هکتار  به ارزش 10 میلیارد تومان از اراضی ملی در بستان‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضائی برای رفع تصرف از اراضی دولتی و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، ماموران انتظامی شهرستان بستان‌آباد با همکاری ادارات جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی و دستگاه قضائی به دو روستای این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در این عملیات 10 هکتار از اراضی ملی و تغییر کاربری غیرمجاز را که توسط افراد سودجو به‌صورت غیرقانونی و بدون مجوز تصرف شده بود، رفع تصرف و تعداد دو حلقه چاه آب نیز که به‌صورت غیرقانونی حفر شده بود را پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده و تغییر کاربری غیرمجاز برابر اعلام کارشناسان 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و احکام قضایی را بلافاصله اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول