اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف کانتینریخچال دار 10 میلیاردی دراسکو

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه تریلی حامل یک دستگاه کانتینریخچال دار 10 میلیاردی قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان اسکوخبر داد.

کشف کانتینریخچال دار 10 میلیاردی در

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، "حسین عبدی" اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی و کلانتری بخش ایلخچی شهرستان "اسکو"با کسب خبری مبنی بر حمل محموله قاچاق به وسیله یک دستگاه تریلی درحوزه استحفاظی شناسایی و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در ورودی بخش"ایلخچی" شهرستان اسکو خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ادامه داد : مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی یک دستگاه کانتینر یخچال دار قاچاق و فاقد مجوز قانونی را کشف و در این رابطه  یک متهم را دستگیر کردند.

سردار عبدی در پایان با اشاره به اینکه ارزش کارشناسی کالای مکشوفه بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورده شده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول