اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیام فرمانده سپاه استان تهران به مناسبت روز قدس

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه ساختار سیاسی کشور ظالم اسرائیل رو به زوال است و یهودیان صهیونیست بیشتر از همیشه نسبت به امنیتشان احساس ناامنی می‌کنند، یاد شهدای قهرمانی هم‌چون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را گرامی داشت و اعلام کرد امروز مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است تا شر آن را برای همیشه از عرصه گیتی محو کند.

پیام فرمانده سپاه استان تهران به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار حسن‌ حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال چهل و یک سال از فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای روز قدس می‌گذرد و این ابتکار بین مسلمانان جهان توسعه یافته است تا جایی که حتی در شهرهای اروپایی و آمریکایی نیز شاهد برپایی راهپیمایی روز قدس هستیم.

امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این فضیله از مردم عدالتخواه جهان به‌ویژه مؤمنین ایران گرفته شد اما رسانه‌های جبهه استکبار که همیشه در برابر این رویداد جهانی سکوت می‌کردند، این‌بار با انتشار مطالب مختلف خوشحالی خود را از عدم برپایی راهپیمایی روز قدس بروز دادند که این موضوع نشان می‌دهد برگزاری این مراسم چقدر برای آن‌ها دردآور بوده است.

وعده حضرت حضرت امام (ره) که با نوید رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل در ۲۵سال آینده تکمیل شد و امروز شاهد این هستیم که ساختار سیاسی این کشور ظالم رو به زوال است و یهودیان صهیونیست بیشتر از همیشه نسبت به امنیتشان احساس ناامنی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی که قصد داشت انزوای خود را با توسعه رابطه با حاکمان به ظاهر مسلمان منطقه جبران کند، اکنون شاهد آن است که خود این دولت‌ها در معرض نابودی هستند. از طرف دیگر شیطان بزرگ به‌عنوان بزرگترین حامی این رژیم به‌قدری دچار مشکلات درونی است که بیش از این ظرفیت پشتیبانی از این رژیم منحوس را ندارد و سردمداران صهیونیست تنهاتر و ناامیدتر از همیشه هستند.

گفتمان مقاومت که از تشعشعات اندیشه امام خمینی(ره) و راهبری رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است با تقدیم شهدای قهرمانی هم‌چون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، بیشتر از همیشه در بین کشورهای منطقه پذیرفته شده است تا جایی که امروز مقاومت در پشت مرزهای اسرائیل خیمه زده است و منتظر هرگونه خطا یا اشتباه محاسباتی رهبران این رژیم است تا شر آن را برای همیشه از عرصه گیتی محو کند.

سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران آماده‌تر از همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و در امتداد مسیر شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، بزرگترین دشمن اسرائیل در دنیا است. هرچند امسال توفیق برپایی راهپیمایی روز قدس برای مردم موحد استان حاصل نشد اما بسیجیان ما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انزجار خود را نسبت به این غده سرطانی اعلام می‌کنند.

شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی آزادگان جهان بوده و امید است با تدابیر رهبر معظم و عنایات حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف هرچه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم و در قدس آزاد شده به امامت ولی‌فقیه به اقامه نماز جماعت بپردازیم.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول