اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیانیه دانش‌آموزان بسیجی استان تهران به مناسبت روز قدس

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه دانش‌آموزان بسیجی استان تهران به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ‌
ودرراه خدا جهاد کنید و بدانید خداوند با تقوا پیشه کنندگان است 

بیش از نیم قرن است که رژیمی جعلی با حمایت استعمار و امپریالیسم جهانی سرزمین پاک و مقدس قدس را غصب کرده‌اند و رژیم جعلی صهیونیسم را تشکیل داده و در حال غارت و ظلم به امت مسلمان و مظلوم فلسطین هستند.

خداوند در قران کریم وعده داده که زمین به مستضعفان ارث خواهد رسید و سنت تخلف ناپذیر الهی آن است که  مستکبران و ظالمان را همواره در طول تاریخ نابود کرده و پیروزی نهایی و نصرت الهی را نصیب حق گردانیده است.

امت واحده اسلامی امروزه در برابر ظلم به برادران و خواهران دینی خود سکوت نکرده و همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود.

روز جهانی  قدس مظهر و تجلی اتحاد مسلمین علیه ظالمان و استکبار جهانی، همواره در تاریخ  شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نمود تاریخی و جلوه اتحاد و استکبار ستیزی داشته است و امروزه نیز ما دانش‌آموزان بسیجی استان تهران وظیفه خود می‌دانیم علیه استکبار و نظام سلطه به پا خیزیم و این انزجار خود را به هر شکلی نشان دهیم تا بار دیگر مشت محکمی باشد بر دهان استکبار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ان شاءالله به فرموده مقام معظم رهبری مدضله العالی که فرمودند اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید نسل جوان ما همان نسلی خواهد بود که به فضل الهی رژیم منحوس اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول