اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازار ماهی‌فروشان بندرعباس بازگشایی شد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بازگشایی مجدد بازار ماهی‌فروشان با سخت‌گیری بیشتر در مسائل بهداشتی خبر داد.

بازار ماهی‌فروشان بندرعباس بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی عامری سیاهویی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: با تدابیر بهداشتی صورت گرفته و حسب دستور فرماندار بندرعباس، این بازار بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با انجام عملیات ضدعفونی و دیگر اقدامات بهداشتی لازم، بازار ماهی فروشان بندرعباس طبق نظارت مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان شرایط استاندارد بهداشتی را پیدا کرده و شهروندان می توانند از این پس بدون نگرانی، از این بازار خرید کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی یاد شده برای همه شهروندان و خصوصا در مکان‌های سرپوشیده ضروری است، تصریح کرد: این بازار با ظرفیت یک چهارم آغار بکار خواهد کرد و فروشندگان مبتلا به کرونا که تست آن‌ها اکنون منفی اعلام شده و گواهی صلاحیت پزشکی دریافت کرده‌اند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند در این بازار فعالیت کنند.

عامری سیاهویی گفت: از این پس، استفاده از ماسک و دستکش برای کلیه پرسنل و خصوصا فروشندگان آبزی الزامی است.

وی از مردم خواست هنگام حضور در این بازار از ماسک و دستکش استفاده کرده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول