اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

باید از بروز مواردی مانند بازار ماهی فروشان بندرعباس در استان جلوگیری کرد

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: نقاط و مکان های استان که تردد در آنها زیاد است تحت هر عنوانی باید شناسایی و رصد شود.

باید از بروز مواردی مانند بازار ماهی فروشان بندرعباس در استان جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید ناجی عصر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان، اظهار کرد: باید از بروز مواردی مانند بازار ماهی فروشان بندرعباس در استان جلوگیری کرد و این امر نیاز به همکاری مردم با مسئولان دارد.

وی تاکید کرد: فرمانداران باید مراکز تجمعی در هر شهرستان را احصا و با همکاری علوم پزشکی و صنعت و معدن  استان و شهرستان‌ها، پروتکل‌های لازم برای حفظ سلامت مردم را اعمال کنند.

ناجی خاطر نشان کرد: حفظ سلامت مردم از هر چیزی بالا تر است و در این راستا باید تمام اقدامات محیطی و فاصله‌گذاری مورد نیاز انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران باید در مناطق پرتردد و مراکز تجمعی شهرستان‌های استان شرایط تردد و فعالیت مردم را به گونه ای فراهم کنند که مورد تایید علوم پزشکی استان باشد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان با اشاره به حلول ماه رمضان، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا طبق اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی در ماه رمضان به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری ممنوع است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول