اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استقبال ۹۰۷ نفر از جشنواره کتابخوانی رضوی در خاش

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی خاش گفت: بیش ۹۰۰ نفر از طریق کتابخانه های عمومی شهرستان خاش در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

استقبال ۹۰۷ نفر از جشنواره کتابخوانی رضوی در خاش

نواب کرد ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار کرد: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اسفند ۹۸ شروع و تا نهم خرداد ادامه دارد.

وی افزود: عناوین موضوعی برگزاری این جشنواره در زمینه زندگی امام رضا (ع)،حضرت معصومه (س)،حضرت احمد ابن موسی (ع) و در بخش ویژه نیز زندگی امام هادی (ع) در قالب نقاشی،پویش کتابخوان مجازی،چهارگزینه ای،داستانک نویسی، روزنامه کتاب و نمایش خلاق در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان اجرا می‌شود.

رئیس نهاد کتابخانه های عمومی خاش تصریح کرد: بیش ۹۰۰ نفر از طریق کتابخانه های عمومی شهرستان خاش در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

کُرد افزود: از ابتدای آغاز فعالیت جشنواره تا کنون ۴۰۳ نفر از طریق کتابخانه های عمومی شهید بهشتی و تفتان خاش مشارکت داشته اند که ۳۹۸ نفر در قالب چهار گزینه ای،۱۳ نفر نقاشی و ۱مورد پویش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت و استقبال خوبی در مناطق روستایی از این جشنواره صورت گرفته است گفت: در کتابخانه‌ عمومی شهید اله بخش ایرندگانی بخش ایرندگان ۲۰۴ نفر مشارکت داشته اند که ۱۵۹ نفر از قالب چهار گزینه ای،۳۵ نفر نقاشی و ۱۰ مورد از پویش کتابخوان مجازی استقبال کرده اند.

نواب کرد بیان کرد: در کتابخانه های عمومی شهید رجایی نوک آباد و نبوت دهستان سنگان بخش مرکزی خاش نیز جمعا ۲۹۵ نفر طی قالب های مختلف در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان خاش با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین زمان برای شناخت و بهره مندی از شیوه زیستن امام رضا(ع) است افزود: باتوجه به شرایط فعلی و گسترش ویروس کرونا فرصت در خانه ماندن و شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای دانش آموزان، دانشجویان و تمامی گروه هایی که علاقمند به شرکت در این جشنواره هستند فراهم شده و میتوانند به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جشنواره اقدام به مشارکت نمایند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول