اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۴۳ مورد مثبت و ۷ فوتی/ وضعیت کرونا در خاش رو به قرمز است

فرماندار خاش با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان خاش در حالت زرد و روبه قرمز است گفت: تعداد کل آمار مثبت کرونا در شهرستان خاش به عدد ۴۳ رسید که ۷ مورد از این تعداد فوت شده اند.

۴۳ مورد مثبت و ۷ فوتی/ وضعیت کرونا در خاش رو به قرمز است

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، صاحب گل صالحی در جلسه ستاد اجرایی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس در این شهرستان اظهار داشت: پیرامون ویروس کرونا اقدامات بسیار خوبی از سوی ستاد ملی و شهرستانی کرونا اجرا و با مشارکت مردم خصوصا در ایام نوروز انجام پذیرفت.

وی افزود: کارشناسی وزارت بهداشت و رفع محدودیت های پیشین سبب کمرنگ شدن حساسیت مردم در قبال رعایت موازین بهداشتی شده که تبعات آن نیز در حال بروز است.
 
فرماندار خاش با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت مردم را جهت جلوگیری از شیوع کرونا گفت: در شرایط کنونی عدم رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم ناچاراً منجر به تعطیلی بازار خاش پیش ازعید سعید فطر خواهد شد.

صالحی وضعیت شیوع کرونا در شهرستان خاش در حالت زرد و روبه قرمز عنوان کرد و افزود: تعداد کل آمار مثبت کرونا در شهرستان خاش به عدد ۴۳ رسید که  ۷ مورد از این تعداد فوت شده اند.

وی در این خصوص بیان داشت: در روستای نجف آباد و حومه با عنایت به وجود ۴۲ مورد مشکوک، ۱۰ مورد مثبت و  ۲ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا دارای وضعیت بحرانی بوده و این روستا قرنطینه خواهد شد.

فرماندار خاش تاکید کرد: برگزاری هرگونه تجمع، خصوصا برگزاری نمازهای جماعت، تراویح و جمعه فعلا در نجف آباد و روستاهای اطراف ممنوع خواهد بود.

صاحب گل صالحی در خصوص آغاز فعالیت آموزشی و تعطیلی برخی از  مدارس شهرستان خاش توضیحاتی ارائه داد و افزود: در مناطق  و روستاهای دچار بحران مثل  نجف آباد، خسرو آباد، ناصر آباد، رستم آباد، گرنچین، سبز گز، گزو چاهک، هشیک ایرندگان مدارس بازگشایی نخواهد شد.
 
فرماندار خاش با بیان اینکه حساسیت و نظارت ها در خبازی ها، سوپرمارکت ها،جایگاه های سوخت و اصناف با رعایت هرچه بیشتر موزاین بهداشتی تشدید خواهد شد تاکید کرد: مردم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه ماندن از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همکاری و مشارکت کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول