اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف 1.5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان/تهیه 325 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک میلیارد و 500میلیون ریال کالای قاچاق طی یک عملیات در ایست و بازرسی صلوات آباد شهرستان دهگلان خبر داد.

کشف 1.5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان/تهیه 325 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 325 بسته کمک معیشتی از کمک‌های مومنانه کارکنان فرماندهی انتظامی استان کردستان به همت حوزه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

وی گفت: نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت و همچنین اقداماتی که در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر مصوباتی که در ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام گرفته بود علاوه بر اقداماتی که در راستای گندزدایی و سایر موضوعات که مدنظر بوده اقداماتی را در دستور کار قرار داده است همه همکاران در صدد کمک به افراد نیازمند برآمدند و در واقع دست ندادن مانعی برای دست گرفتن از افراد نیازمند نشد.

کشف 1.5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران ایست وبازرسی صلوات‌آباد شهرستان دهگلان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی 2 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی خودروهای مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها 30 دستگاه گوشی هوشمند خارجی و 700 قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه به همراه تعدادی زیادی لوازم خانگی قاچاق مانند چرخ خیاطی، چرخ گوشت، قهوه جوش، چای‌ساز، اتو بخار و غیره کشف شد.

 آزادی تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالای کشف شده بیش از یک ‌میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: در این عملیات 2 نفر دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

کشف 12 فقره سرقت در سنندج

 فرمانده انتظامی کردستان همچنین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و کابل برق رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، توسط ماموران کلانتری 17 عباس‌آباد سارق شناسایی و درحین سرقت کابل برق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به تعداد 8 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و 4 فقره کابل برق اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی گردید.

حجت الاسلام شجاعیان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در باره رزمایش کمک مومنانه فرماندهی انتظامی استان کردستان خبرنگار فارس گفت: در رزمایش همدلی و کمک مومنانه مقرر شد در شرایط سختی که الان در کشور ما وجود دارد دستگیری از اقشار ضعیف جامعه امکان تامین مخارج زندگی برایشان دشوار است مومنان با همدلی نسبت به کمک های خودشان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان فرماندهی انتظامی استان کمک‌های بسیار خوبی انجام دادند و این مرحله دوم است که این کمک‌ها در اختیار اقشار کم درآمد جامعه قرار گرفت.

انتهای پیام/71/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول