اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه شهرستان ساری

فرماندار شهرستان ساری از توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای شهرستان ساری در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی با اشاره به مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان ساری که با حضور با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان، حسن‌نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران و تنی چند از مسؤولان شهری و استانی همراه بود، اظهار کرد: مردم مازندران در این رزمایش مقدس یکبار دیگر به فرامین مقام معظم رهبری جانانه لبیک گفتند و با تمام توان به صحنه آمدند تا هیچ یک از نیازمندان جامعه و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا در تنگنا نباشند.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم و پای کار آمدن تمام دستگاه‌ها، خیرین، بخشداران، دهیاران، بسیجیان و آحاد و اقشار گوناگون شهرستان ساری در مرحله اول ۲۱ هزار بسته معیشتی جمع‌آوری و توزیع شد،خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز ۱۹ هزار بسته معیشتی کالا جمع آوری و به نیازمندانی که از سوی پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده بودند، تقدیم شد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد، افزود: نسبت به شناسایی‌ افراد خوب کار شده اما همچنان جای کار و تلاش برای شناسایی نیازمندان است تا بتوانیم آسیب‌دیدگان را در این کارها شریک کنیم و نگذاریم کسی از قلم بیفتد و این کمک‌ها به زیبایی توزیع شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول