اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در سمنان بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تا پایان سال جاری، ۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در سمنان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده با بیان اینکه تا پایان سال جاری، ۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این طرح‌ها در ادامه پویش هر هفته الف_ب_ ایران است که سال گذشته در استان سمنان آغاز شد.

وی از تعویض و نصب یک هزار و ۷۰۰ دستگاه کنتور هوشمند برای مدیریت مصرف و پیک سایی در استان سمنان خبر داد و گفت: تأمین برق ۴۰۰ خانوار عشایری سطح استان از طریق سیستم خورشیدی، احداث شبکه و ایجاد زیرساخت‌های تأسیسات برای تأمین برق متقاضیان جدید امسال اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه نصب ۵۰۰ دستگاه تابلوی اندازه‌گیری برای پیک سایی و مدیریت بار در دستور کار است، گفت: نصب قطع کننده‌ها و کنترل از راه دور در شبکه و اتوماسیون، توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات به‌منظور افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی و تعویض و به‌عنوان طرح‌های سازه‌ای امسال اجرایی می‌شوند.

موسوی‌زاده ضمن بیان اینکه سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی مکان محور راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: قابلیت برقراری ارتباط دوطرفه با مشترکان در فضای مجازی در زمینه آگاهی دهی خاموشی‌های با برنامه و بی‌برنامه با سطوح حساسیت مختلف و همچنین دریافت گزارش از مشترکان در خصوص خاموشی‌ها، خطرها و اشکالات شبکه و روشنایی معابر از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن از جمله مزایای این طرح است.

وی افزود: خدمات‌دهی مناسب به متقاضیان و مشترکان برق استان از طریق طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات، کاهش تلفات، ظرفیت پست‌ها و خطوط، روشنایی معابر و ایمنی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم استان سمنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول