اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اعزام ۴ گروه‌ امدادی توزیع برق سمنان به گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در پی بارش برف سنگین در گیلان و خساراتی که به شبکه و تأسیسات توزیع برق وارد شده، گروه‌‌های امدادی این شرکت به استان گیلان اعزام شدند.

اعزام ۴ گروه‌ امدادی توزیع برق سمنان به گیلان

سیدمحمد موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی بارش برف سنگین در استان گیلان و خساراتی که به شبکه و تأسیسات توزیع برق وارد شده است، اکیپ‌های امدادی شرکت توزیع برق استان سمنان به گیلان اعزام شدند.

وی گفت: بارش برف سنگین در گیلان، خاموشی‌هایی را برای مشترکان برق به وجود آورده است و عزیمت گروه‌های فنی و تخصصی این شرکت به‌منظور سرعت‌بخشی در برطرف کردن خاموشی‌ها و رفع اشکالات خطوط برق‌رسانی و تجهیزات برقی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: به‌منظور بازسازی و ساماندهی شبکه‌های توزیع برق، چهار اکیپ تخصصی و عملیاتی با استعداد ۱۴ نفر از دامغان، مهدی‌شهر و گرمسار با بهره‌گیری از چهار دستگاه خودروی عملیاتی شامل یک دستگاه بالابر و سه دستگاه خودروی دوکابین به استان گیلان اعزام شدند.

موسوی‌زاده خاطرنشان کرد: به‌محض اعلام شرکت توانیر مبنی بر حضور نیروهای اجرایی برای امدادرسانی، اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق استان سمنان با تجهیزات کامل به استان گیلان عزیمت کردند و هم‌اکنون در روستاهای شهرستان سیاهکل در حال خدمت‌رسانی برای تعمیرات شبکه و تأسیسات توزیع برق هستند تا هر چه سریع‌تر برق مناطقی که قطع هستند، وصل شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول