اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نسیم کرامت همچنان می‌وزد/ توزیع 10 هزار بسته افطاری ساده در گنبدکاووس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به عدم امکان برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه به دلیل بیماری کرونا، گفت: 10 هزار بسته افطاری ساده در میان نیازمندان گنبدکاووس توزیع شد.

نسیم کرامت همچنان می‌وزد/ توزیع 10 هزار بسته افطاری ساده در گنبدکاووس

صالح محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس در راستای کنترل و مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... بر جامعه از ابتدای شیوع بیماری آغاز شده و تا پایان شکست این بیماری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تلاش کردیم در هفته‌ها و ماه‌های گذشته در انجام رسالت‌های قانونی و شرعی خود در قبال مردم شریف شهرستان گنبدکاووس کوتاهی نکنیم.

وی با بیان اینکه با همدلی صورت گرفته میان اداره اوقاف و امور خیریه با نهادهای انقلابی همچون سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، نهاد امامت جمعه و تشکل‌های دینی و انقلابی اتفاقات بسیار خوبی در مسیر کنترل و مقابله با کرونا رخ داد، افزود: خدا را شاکریم که در مسیر خدمت به مردم در این برهه حساس نیز شرمنده نشدیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی «اسراء» به پیشنهاد و ابتکار این اداره برکات بسیاری را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: این قرارگاه با هدف پیشگیری از موازی کاری میان نهادهای انقلابی و مردمی و هم‌افزایی توان برای حرکت در مسیر کمک به مردم و به ویژه نیازمندان بوده است.

محبی با اشاره به اینکه اجرای طرح «برکت سفره» و توزیع بیش از 30 هزار قرص نان میان نیازمندان یکی از اقدامات مهم این قرارگاه بوده است، گفت: راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان و اجرای موسیقی در بلوک‌های ساختمانی سطح شهر از دیگر اقدامات این قرارگاه در ایام شیوع کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم پایان گرفتن بیماری کرونا تا به امروز امکان برپایی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه مهیا نشده است، ادامه داد: به همین منظور تعداد 10 هزار بسته افطاری ساده را تهیه و در میان نیازمندان شهرستان توزیع کردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پس از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی» نیز در این راستا وارد صحنه شدیم، تصریح کرد: تاکنون چندین بار اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی در برهه‌های مختلف زمانی کرده‌ایم که در آخرین مرحله تعداد 540 بسته غذایی را میان نیازمندان توزیع کردیم.

محبی با تقدیر از همکاری و همراهی صمیمانه هیئت امنای آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) در اجرای طرح‌های مذکور، اضافه کرد: اقدامات و فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه به همراه هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه و البته قرارگاه فرهنگی اسراء قطعا تا شکست نهایی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول