اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

پنجمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش‌یار اعلام شد

وزارت علوم با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

پنجمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش‌یار اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وزارت علوم با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و به‌منظور بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این فراخوان تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند، می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از یکم لغایت ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir اقدام کنند.
گفتنی است جذب مشمولان در این فراخوان جهت اعزام در شهریور ماه سال ۹۹ خواهد بود و نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول