اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کم‌کاری شهرداری درح صدای «معتمدیان» را درآورد

استاندار خراسان‌جنوبی در حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار درح از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرداری علیرغم تأمین اعتبار طی چند ماه گذشته و به‌ویژه از محل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گلایه کرد.

کم‌کاری شهرداری درح صدای «معتمدیان» را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی عصر روز گذشته از شهر درح و روستاهای بیشه و هنگر واقع در منتهی‌الیه نوار شرقی مرز در شهرستان سربیشه بازدید کرد.

محمدصادق معتمدیان در این بازدید میدانی، ضمن دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و اهالی این روستاها، از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

وی پس از اطلاع از مشکلات موجود، دستور بررسی کارشناسی و رسیدگی به موارد مطرح‌شده را در حوزه فرمانداری و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ارائه و در ادامه سفر از شهر درح و پروژه‌های شهرداری بازدید کرد.

معتمدیان در حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار درح ضمن گلایه از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرداری علیرغم تأمین اعتبار طی چند ماه گذشته و به‌ویژه از محل سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تأکید کرد: در فرصت باقیمانده می‌بایست این اعتبارات اختصاصی جذب و پروژه‌های تعریف‌شده به نتیجه برسند تا مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی در راستای توسعه و تغییر چهره شهر درح مواردی را مطرح نمود و از فرماندار سربیشه خواست جهت هزینه کرد به‌موقع اعتبارات تخصیصی در پروژه‌های شهرداری درح، بر روند اجرای کار نظارت بیشتری داشته باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی در ادامه با هدف بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی و روند اجرای پروژه هاب منطقه‌ای شتر به روستای حیدرآباد نهبندان سفر کرد.

معتمدیان در این سفر، وضعیت اجرای مرکز قرنطینه دام و کاشت ۴۰۰ هکتار خارشتر در مجاورت آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در ادامه با حضور سرزده در روستای حیدرآباد در جمع دهیار، اعضای شورای اسلامی و مردم حیدرآباد در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

استاندار خراسان‌جنوبی در این دیدار، حیدرآباد را مرکز مهم جمعیتی و اقتصادی خواند و ضمن اشاره به اینکه با تکمیل پروژه هاب منطقه‌ای شتر، این روستا با تردد بیشتری خواهد شد، برای رفع مشکلات مطرح‌شده دستورات لازم را به فرماندار نهبندان و مدیران مرتبط ارائه نمود.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول