اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معتمدیان: دستگاه‌ها برنامه خود برای توسعه «درح» را ارائه کنند

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: اکنون که همه توجهات به‌سمت بخش درح شهرستان سربیشه جلب شده است باید از این فرصت استفاده کنیم تا درح از محرومیت خارج شود.

معتمدیان: دستگاه‌ها برنامه خود برای توسعه «درح» را ارائه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان در نشست هماهنگی، تشریح و تعیین وظایف دستگاه‌های اجرایی در سند توسعه کوتاه‌مدت بخش درح، از مدیران خواست فرصت پیش آمده را غنیمت بشمرند.

وی با تعیین بازه زمانی ۱۰ روزه برای مدیران، بیان داشت: دستگاه‌ها در این ۱۰ روز برنامه‌های خود برای توسعه بخش درح را جمع‌بندی و ارائه کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد: نتیجه نهایی این جمع‌بندی‌ها را در قالب طرح توسعه بخش درح برای پیگیری در تهران در دستور کار قرار می‌دهیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه درح با وجود استعدادهای فراوان از محروم‌ترین مناطق کشور است، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال پایدار به ماندگاری مردم در منطقه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم و توجه به مسائل رفاهی مردم از مهم‌ترین اهدافی است که در سند توسعه درح دنبال می‌شود، اضافه کرد: از همه مدیران خواستاریم برای ارائه طرح‌های توسعه‌ای متناسب با ظرفیت‌های بخش، پای کار بیایند.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که تا دو سال آینده، برای رفاه مردم در درح شرایط خوبی ایجاد شود.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول