اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

معلمان در ایام کرونا ایثار کردند/ در ادامه مبارزه با بیماری احساسی عمل نمی‌کنیم

استاندار زنجان با بیان اینکه معلمان در ایام کرونایی نیز در عرصه خدمت حضور یافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند، گفت: این اقدام معلمان جز ایثار و از خودگذشتگی چه نامی می‌تواند به خود بگیرد.

معلمان در ایام کرونا ایثار کردند/ در ادامه مبارزه با بیماری احساسی عمل نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی امشب در مراسم تقدیر از فرهنگیان نمونه استان با بیان اینکه فرهنگیان ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن حضور معناداری داشتند، اظهار کرد: پس از انقلاب در طول ۴۰ ساله این نظام جوانان همواره پای نظام و انقلاب بوده و از خط رهبری پیروی می‌کردند که این جوانان ماحصل تربیت فرهنگیان هستند.

استاندار زنجان با اشاره به الگوگیری دانش‌آموزان از معلمان خود گفت: معلمان همواره سرمشق دانش‌آموزان خود هستند.

وی با بیان اینکه معلمان در ایام کرونایی نیز در عرصه خدمت حضور یافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند، تصریح کرد: این اقدام معلمان جز ایثار و از خودگذشتگی چه نامی می‌تواند به خود بگیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در این ایام نیز ارتباط معلمان با دانش‌آموزان قطع نشده است، تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که معلمان را تکریم کنیم.

استاندار زنجان بی شک اولیا و دانش آموزان قدردان زحمات معلمان بوده و دعای خیر برای آنان دارند، خاطر نشان کرد: از معلمان، دانش‌آموزان و اولیا درخواست می‌کنم در فرآیند تحصیل الکترونیک یکدیگر را مراعات کنند.

وی با اشاره به وجود ایراداتی در مورد تحصیل مجازی تاکید کرد: باید این ایرادات منتقل و برای رفع آن چاره اندیشی شود تا در آینده نیز از این بستر بهره‌مند شد.

حقیقی با قدردانی از فعالیت آموزش و پرورش در ارتقای شاخص‌های آموزشی و ایجاد آرامش در این دستگاه تصریح کرد: تاکید ما بر وجود نقشه راه برای دستگاه‌ها و حرکت در این محور است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان زنجان تاکید کرد: با اجرای پایلوت طرح غربالگری در استان شناسایی افراد مبتلا انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد استان زنجان شرایط خطرناکی را سپری می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از توان کامل نیروها بحث غربالگری انجام و از شیوع این ویروس در استان جلوگیری شد، افزود: این اقدام موجب حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی در استان و تقدیر از اقدامات موجود شد.

حقیقی با اشاره به اینکه در مورد سلامت مردم کوتاهی نکرده و کم کاری پذیرفته نیست، تاکید کرد: در ادامه مبارزه با این بیماری نباید احساسی برخورد شود.

استاندار زنجان همچنین به فعالیت واحد‌های تولیدی الکل، ماسک، ژل و سایر ملزومات بهداشتی اشاره کرد و گفت: در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به ترسیم برنامه راهبردی برای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: برنامه اجرایی برای سند تحول تنظیم و در اختیار مناطق چهارده گانه قرار گرفته است.

ابراهیم رفیعی با بیان اینکه در سال گذشته آموزش و پرورش به همت فرهنگیان خود توانست توفیقات خوبی را کسب کند، خاطر نشان کرد: ارتقای رتبه کنکور، افزایش پوشش تحصیلی ابتدایی، متوسطه، کسب مقام‌های برتر در مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و … از جمله این توفیقات است.

وی با اشاره به ارتقای فضاهای ورزشی در آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این توفیقات با حمایت بی دریغ استاندار زنجان میسر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا معلمان در فضای مجازی آموزش دانش‌آموزان را ادامه دادند، عنوان کرد: فرهنگیان زنجان در زمینه تولید محتوا و دایر کردن کلاس در اپلیکیشن شاد در کشور پیشتاز هستند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول