اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فرصت مجدد برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فرصت ثبت‌نام مجدد در آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان پیش‌بینی شده است.

فرصت مجدد برای آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

جمال رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرصت ثبت‌نام مجدد در آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مجدد فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه ثبت‌نام از ۱۷ اسفند‌ماه فعال شده است.

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه‌های هفتم و دهم که در فرصت قبلی نتوانسته‌اند در آزمون ثبت‌نام کنند می‌توانند ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند با ورود به سامانه آزمون به آدرس www.azmoon.medu.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این سامانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۸ باز خواهد بود، گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان که پیش از این قرار بود چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار شود، یک ماه به تأخیر افتاده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول