اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان به همت کانون‌های مساجد ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح «راهکار»، 1200 بسته غذایی با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و همت کانون‌های مساجد ایلام در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان به همت کانون‌های مساجد ایلام

حجت الاسلام علی چراغی‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: ۱۲۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این استان با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع این بسته‌های غذایی در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری، با رعایت مسائل بهداشتی در مناطق مختلف استان ایلام و در راستای اجرای طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار و رمضان) در سطح کانون و هنری مساجد انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی با همکاری ۲۰ کانون فرهنگی و هنری معین در نقاط مختلف استان توزیع خواهند شد تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری با شناسایی نیازمندان هر منطقه بسته‌های مواد غذایی کمک‌های جمع آوری شده را در بین این خانواده‌ها توزیع خواهند کرد.

وی ابراز کرد: طرح ملی راهکار در ایام ماه مبارک رمضان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و افراد آسیب‌دیده از کرونا در قالب ۲ بسته ‌برنامه و ۴ محور ایمان، همدلی، کار و ایثار با ابتکار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

چراغی‌پور اظهار کرد: ایجاد و تقویت نهضت خدمت‌رسانی، تقویت بنیه ایمان، همدلی، یکپارچه‌ سازی کمک‌های جمع‌آوری‌شده به منظور تاثیرگذاری بیشتر و ... از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان ایلام یادآور شد: در راستای اجرای طرح ملی راهکار و بهره گیری از ظرفیت و توان خیرین، نیکوکاران و دیگر نهاد و موسسه‌های فرهنگی و خیریه در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی و کمک به نیازمندان، با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) شهر قم برنامه‌هایی از این قبیل در سطح استان اجرا می‌شود. 

چراغی پور با بیان اینکه اجرای طرح ملی راهکار گام بلندی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در کمک به آسیب دیدگان از کرونا است، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در عرصه‌های مختلف از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، اطلاع رسانی در فضای مجازی، ساخت و تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی همت والای خود را در امر مبارزه با کرونا به خوبی نشان داده‌اند.
انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول