اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه| توزیع 300 بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان

اولین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی کمک مومنانه در کوهبنان با حضور اعضای قرارگاه مؤمنانه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

کمک مؤمنانه| توزیع 300 بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، روح‌الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه رزمایش همدلی در این شهرستان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سطح شهرستان کوهبنان خبر داد.

وی گفت: بعد از تاکید مقام معظم رهبری در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا ضمن تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کوهبنان زمینه برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده در شهرستان آغاز شد.

ابراهیمی تاکید کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه که از سنت‌های بسیار پسندیده و ارزشمند در دین مبین اسلام است در دوران دفاع مقدس نیز به خوبی اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان داشت: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در کوهبنان تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان خاطرنشان کرد: امیدوارم به لطف خداوند و کمک مسئولان، خیرین، پایگاه‌های مقاومت و هیات‌های مذهبی بتوانیم سبد کالای معیشتی بیشتری را تهیه و در ایام ولادت باسعادت کریم اهلبیت و شب های قدر توزیع کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول