اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دستور رئیس کل دادگستری استان فارس برای رفع مشکل فاضلاب صدرا

رئیس کل دادگستری استان فارس دستور داد تا هرچه سریع‌تر مشکل فاضلاب شهر صدرا حل شود.

دستور رئیس کل دادگستری استان فارس برای رفع مشکل فاضلاب صدرا

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، موضوع رهاسازی فاضلاب شهر صدرا را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و اظهار داشت: چنانچه پس از تحقیقات کارشناسان، دستگاهی به‌عنوان مقصر در این موضوع معرفی شود، با آن دستگاه برخورد کرده و اجازه نخواهیم داد که این موضوع ادامه‌دار شود.

وی با بیان اینکه مدتی پیش دادستانی استان بازدیدهایی را از تصفیه‌خانه‌های مختلف شهر از جمله شهر صدرا و سلطان‌آباد انجام دادند، گفت: در این راستا ادعایی مطرح شد که براساس آن فاضلاب شهر صدرا موجب ایجاد مشکلاتی برای شهروندان منطقه و همچنین آبیاری اراضی کشاورزی منطقه شیراز شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: براساس اعلام نظر علوم پزشکی، فاضلاب شهر صدرا تا منطقه جوادیه سرریز شده و وارد قنات‌ها می‌شود که این امر یک تهدید جدی علیه سلامت شهروندان خواهد بود.

موسوی افزود: همچنین در صورت عدم رفع این معضل، نه‌تنها شاهد تهدید بهداشت عمومی که شاهد بروز بیماری‌های مختلف خواهیم بود.

وی تأکید کرد: پیگیر این هستیم که این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود و برخورد قانونی با مقصران امر، بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: مجموعه دادگستری و دادستانی رفع این مشکل را به‌عنوان اولویت اصلی اعلام کرده و از دستگاه‌های مربوطه خواستار حل این معضل هستند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول