اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط منطقه سوم دریایی سپاه

معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: تعداد 500 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال طی برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بندرماهشهر تهیه شده و امروز در بین نیازمندان و محرومین توزیع می شود.

برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط منطقه سوم دریایی سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، سرهنگ محمد شریف شیرعلی، معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در آیین برگزاری رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو امر مقام معظم رهبری در ماه شعبان برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) نیز کارکنان و خیرین اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در سطح شهرستان بندرماهشهر کردند.

وی افزود: در این رزمایش تعداد 500 بسته معیشتی اقلام غذایی، هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال تهیه و تامین شد، مجموع بسته‌های تهیه شده به ارزش یک میلیارد ریال، امروز با رمز مبارک "یا صاحب الزمان" توسط پاسداران و مسؤولان در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در نتیجه شیوع بیماری کرونا توزیع می‌شود.

رزمایشی برای رفع نیاز محرومان

حجت السلام سید عبدالرضا هاشمی نیز  از ادامه این رزمایش در بندرماهشهر خبرداد و گفت: رزمایش کمک مومنانه، رزمایش بسیار بزرگی است که بدون شک برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان در طول امسال و سال‌های آینده تداوم خواهد داشت، البته که وجود نیازمند و محروم در جامعه خوشایند نیست اما برای محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازهای محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه سوم دریایی سپاه خاطرنشان کرد: در منطقه سوم دریایی، قرارگاه جهاد سازندگی محرومیت زدایی نیز وجود دارد که کار تعمیر، بازسازی و ساخت سکونت‌گاه های محرومان را برعهده دارد و افراد داوطلب بسیاری در این حوزه مشغول هستند.

وی عنوان کرد: ما همیشه در تمامی رخدادها و بحران‌ها، کمک‌ها و تلاش‌های نیروهای ارزشی و جهادی را شاهد بودیم، در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا نیز فرزندان انقلاب در منطقه سوم ندسا همچنان پای کار هستند و کمک های خود را به مردم شریف شهرستان ادامه خواهند داد، این مسئله لطف خداوند است که شامل حال مومنان می‌شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول