اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رزمایش مومنانه به سبک هیات فاطمیون بندرماهشهر

مرکز نیکوکاری کریم آل طه(ع) با بر عهده گرفتن اقدامات جهادی هیات فاطمیون بندرماهشهر، پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش همدلی کمک مومنانه را با نام مواسات علوی طی 4 گام آغاز کرد.

رزمایش مومنانه به سبک هیات فاطمیون بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، هیئت فاطمیون شهرستان بندرماهشهر از بزرگترین هیئت های مذهبی استان خوزستان به شمار می رود که همواره علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی به انجام اقدامات جهادی از جمله محرومیت زدایی و کمک رسانی در ایام بحرانی سال از جمله وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا در کشور نیز پرداخته است.

مسئول واحد تبلیغات مرکز نیکوکاری کریم آل طه (ع)در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهربا تشریح هر یک از مراحل این رزمایش پرداخت و اظهار داشت: در مرحله  اول این رزمایش با فراخوان خیرین و موسسات همکار خود ، ۵۰۰ بسته ی غذایی حمایتی به ارزش تقریبی هر کدام  ۲میلیون ریال را بین خانواده ی مستضعف و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

 

 

پویا ملکی افزود: گام دوم طرح مواسات علوی این مجموعه توزیع افطاری میان خانواده های نیازمند  و دسترسی رایگان به نانوایی های متعدد در ۷ نقطه ی شهرستان بندر ماهشهر جهت خالی نبودن سفره های افطار مومنین کم بضاعت تحت حمایت این مجموعه  خواهد بود.

 

 

وی در ادامه به 2 مرحله پایانی این رزمایش اشاره کرد و گفت: همچنین در راستای این رزمایش،  گام سوم در سالروز میلاد کریم آل طه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ، با  توزیع ۵۰۰ بسته ی  سلامت میان نیازمندان و هدایایی به رسم گرگیعان آغاز خواهد شد، البته این پایان کار مرکز نیکوکاری کریم آل طه هیات فاطمیون نخواهد بود ، و با تهیه و توزیع پوشاک،  در ایجاد عید فطری با طعم همدلی و مهربانی و اجرای گام چهارم خود ، پایان لبیک به فرمان امام قائد خود در ماه مبارک را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه های جهادی این هیئت به دنبال شیوع بیماری کرونا، علاوه بر تامین اقلام بهداشتی از جمله محلول ضذعفونی، به علت کمبود ماسک در کشور با راه اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با تامین بیش از 25 چرخ خیاطی تولید 300 هزار ماسک را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول