اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

معیشت هنرمندان دچار مشکل است/ مسئولان ارشاد، تئاتر را در اولویت قرار دهند

کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: متأسفانه این روزها برای خانواده هایی که بیشتر اعضایشان هنرمند هستند، شرایط سختی ایجاد شده چرا که معیشت آنها دچار آسیب است و دولت می بایست به این امر رسیدگی کند.

معیشت هنرمندان دچار مشکل است/ مسئولان ارشاد، تئاتر را در اولویت قرار دهند

سیروس همتی هنرمند بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس در واکنش به وضعیت نامناسب هنرمندان تئاتر در روزهای اخیر و تعطیلی کارهایشان به دلیل شیوع کرونا عنوان کرد: تئاتر واقعا هنر مظلومی است و هیچگاه مسئولین به این تئاتری ها درست نگاه نکرده اند.

وی در ادامه افزود: همیشه بین حوزه های موسیقی و سینما و تجسمی، تئاتر اولویت آخر بوده است. هر چند که هیچ خطری  هم هیچگاه برای کسی نداشتیم و هنرمندان مأخوذ به حیایی هستیم اما سینما گرچه خودم هم بخشی از فعالیتم سینایی است اما تا حقش را نگیرد کنار نمی رود، موسیقی و تجسمی هم همینطورند .

همتی با اشاره به اینکه نظر مسئولان به تئاتر همیشه نگاه دست چندم بوده است، گفت: برای احراز شغل دانستن تئاتر کاری ندارد یک کدملی دولت از هنرمندان بخواهد راحت همه شناسایی می شناسند هیچ کار دشواری هم نیست همه رزومه شان در مرکز هنرهای نمایشی  و خانه تئاتر موجود است. 

وی با اشاره به فقر و اینکه نباید اجازه دهیم فقر در هیچ خانه ای وجود داشته باشد، گفت: من به شما قاطع می گویم که ادامه این وضعیت برای هنرمندان خیل خطرناک است. فکر میکنم با این وضع اوضاع بشدت نابسامان می شود و بهرحال زندگی خیلی سخت می شود و مسئولان وزارت هم باید توجه کنند وگرنه کمیت دولت بیش از این لنگ می شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول