اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۲۲ میلیارد تومان وام به مددجویان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای ایجاد ۵۱۶ فرصت شغلی به مددجویان این استان پرداخت شد.

پرداخت ۲۲ میلیارد تومان وام به مددجویان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد بیان کرد: تسهیلات پرداخت‌شده برای ایجاد اشتغال مددجویان از محل بند (ب) تبصره ۱۶ بانکی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و تسهیلات اشتغال روستایی استان سمنان منجر به اشتغال دو هزار و 45 نفر شده است.

وی تصریح کرد: ۲۲ میلیارد ۷۲۲ تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای ایجاد ۵۱۶ فرصت شغلی به مددجویان استان سمنان در سال ۹۸ پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تعداد طرح‌های اشتغال ایجادشده از منابع تسهیلات اشتغال روستایی را ۳۴۳ طرح در سال ۹۷ اعلام و خاطرنشان کرد: اعتبار پرداخت‌شده در این سال به ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسید که بر این اساس، با رشد ۶۶ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه شده است.

مسعودیان‌راد از اختصاص ۴۲ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال ۹۸ به بخش دام‌پروری خبر داد و گفت: ۸۴۷ فرصت شغلی در این زمینه ایجاد شد.

وی از ایجاد دو هزار و 45 فرصت شغلی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: ۸۴۷ طرح در بخش دام‌پروری، ۸۴۷ طرح در بخش خدمات، ۵۱۰ طرح کشاورزی، ۷۳ طرح صنایع‌دستی و پنج طرح شیلات بوده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول