اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی نیازمندان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا و توزیع آن بین مددجویان کمیته امداد این استان اختصاص یافت.

اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی نیازمندان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد از تهیه و توزیع پک‌های بهداشتی با هدف مبارزه با کرونا ویروس خبر داد و اظهار کرد: سلامت مددجویان کیمته امداد استان سمنان در کنار حمایت‌های مالی و توانمندی از اولویت‌های این نهاد حمایتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای تهیه پک‌های بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد استان سمنان اختصاص یافت و دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد در سراسر استان در حال توزیع پک‌های بهداشتی بین مددجویان این نهاد حمایتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان استان سمنان توصیه‌های وزرات بهداشت را با هدف پیشگیری و مبتلاشدن به ویروس کرونا جدی گرفته و رعایت کنند.

مسعودیان‌راد از ارائه آموزش‌های پیشگیری از کرونا برای جامعه هدف کمیته امداد خبر داد و گفت: تعدادی از مددجویان استان سمنان دارای بیماری صعب العلاج و سالمند هستند که با مراقبت بیشتری کنترل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: پک‌های بهداشتی شامل مواد ضد عفونی‌کننده، ماسک، دستکش، ژل شست‌وشو و سایر مواد ضدعفونی‌کننده با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در کنار بسته‌های معیشتی عید نوروز بین ۱۷ هزار خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سمنان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ هزار و ۲۰۰ خانوار معیشت بگیر و ۴۵۴۷ خانوار تبصره ۱۴ که به این نهاد حمایتی اضافه شدند، تصریح کرد: علاوه بر پک‌های بهداشتی، سبدهای معیشتی شامل مواد غذایی روغن، برنج، سایر مواد غذایی، شیرینی و آجیل شب عید و سایر مواد در آستانه عید نوروز بین تمام خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان رعایت نکات بهداشت فردی، شستن مرتب دست‌ها با صابون یا استفاده از مایع ضد عفونی‌کننده، استفاده از ماسک، دست ندادن و روبوسی نکردن و حفظ آرامش خود و پرهیز از نگرانی از اقدامات پیشگیرانه در کنترل بیماری کرونا را ضروری عنوان کرد و افزود: کمیته امداد مطابق پروتکل‌های وزارت بهداشت، موارد ضروری و نکات بهداشتی لازم را به صورت پیامک به مددجویان اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی کمک‌های خیران را در جهت افزایش کیفیت سلامت و زندگی و تهیه اقلام بهداشتی ماسک، دستکش، ژل شست‌وشو، مواد ضدعفونی‌کننده ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برای مقابله با کرونا ویروس و شرایط حاکم نیازمند مشارکت هر چه بیشتر خیران سلامت کشور هستیم.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول