اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجرای طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» در آزادشهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آزادشهر با اشاره به لزوم حمایت معیشتی نیازمندان در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح همسفره و اطعام مهدوی در آزادشهر با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود.

اجرای طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» در آزادشهر

علیرضا کریمیان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه یکی از سنت‌های حسنه دین اسلامی در طول تاریخ اطعام نیازمندان در سطوح مختلف بوده است، اظهار کرد: قرآن کریم نیز اطعام نیازمندان را به عنوان یکی از انواع انفاق مورد توجه قرار داده و بر اطعام دهی به عنوان یکی از سنت‌های حسنه تاکید کرده است.

وی با بیان اینکه هر ساله کمیته امداد امام خمینی (ره) در آستانه ماه مبارک رمضان برای تقویت توان معیشتی جامعه هدف خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و توزیع کمک‌های رسیده از خیرین میان نیازمندان می‌کند، افزود: امسال نیز همچون هر سال قصد داریم این اقدام را تکرار کرده و وظیفه خود را در این مسیر انجام دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه شیوع بیماری کرونا امسال باعث شده تا شرایط کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی اصناف و بازارها و افزایش مشکلات معیشتی امسال باید تلاش خود را در حوزه کمک‌های معیشتی به مردم بیشتر کنیم.

کریمیان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در روزهای گذشته فرمان حرکتی جهادی و انقلابی برای کمک معیشتی به نیازمندان را صادر کردند، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در راستای اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در سطح کشور طرح «همسفره» و «اطعام مهدوی» را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه از همه خیرین و نیکوکارانی که همیشه یار و یاور ما بوده‌اند تقاضا می‌کنم بار دیگر نیز حماسه‌ای بزرگ خلق کنند، تصریح کرد: درخواست ما این است که نیکوکاران عزیز امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت برگزاری مراسمات افطار و اطعام، هزینه آن را برای تهیه غذای گرم و اقلام غذایی و توزیع آن میان نیازمندان واقعی در اختیار ما قرار دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان آزادشهر با تاکید بر اینکه همکاران من همه روزه در خدمت افراد نیکوکار به صورت تلفنی و حضوری هستند، اظهار کرد: قطعا در این شرایط سخت و حساس نیز با کمک مردم عزیز می‌توانیم در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان روسفید شویم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول