اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع3250بسته‌معیشتی بسیج‌کارکنان گلستان در طرح کمک‌مومنانه

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه نینوا استان گلستان گفت: با فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص کمک مومنانه تاکنون ۳ هزار و ۲۵۰ بسته کمک معیشتی بین خانوارهای کم‌برخوردار توزیع شده است.

توزیع3250بسته‌معیشتی بسیج‌کارکنان گلستان در طرح کمک‌مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سرهنگ پاسدار سید حسین میرعرب رضی اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیرات آن بر زندگی مردم و شرایط عمومی جامعه، بسیج کارمندان استان با سازماندهی و حضور بسیجیان در بخش‌های مختلف دولتی و مراکز درمانی به مقابله با شیوع این بیماری پرداخت.

وی تصریح کرد: با تشکیل ۳۲۲ گروه جهادی و با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ جهادگر به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد دولتی پرداختیم و با ایجاد ۱۶۷ کارگاه تولید ماسک، ۶۶ هزار ماسک تولید کرده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه نینوا استان گلستان گفت: با فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص کمک مومنانه تاکنون ۳ هزار و ۲۵۰ بسته کمک معیشتی بین خانوارهای کم‌برخوردار توزیع شده که در ادامه بر تعداد آن می‌افزاییم و آن را با قوت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول